Karatay Belediyesi’nde domuz gribi temizliği

Konya'nın merkez Karatay İlçe Belediyesi hizmet binası, Domuz Gribi'ne karşı dezenfekte ediliyor.

Konuyla ilgili açıklama yapan Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli, belediye çalışanları ve vatandaşların sağlığının kendileri için çok önemli olduğunu belirterek, "Her gün binlerce insanın girdiği hizmet binamızda Domuz Gribi'ne karşı hemen dezenfekte işlemlerine başladık. Özellikle insanların elleriyle temas ettikleri her yer günde iki kez titizlikle temizleniyor. İlçemizde ise özellikle çöp konteynırları ilaçla temizlenip boyanacak ve muntazaman dezenfekte edilecek" dedi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?