Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli, yaptığı yazılı açıklamada, vatandaşa en iyi hizmeti sunmak için ellerinden gelen gayreti sarf ettiklerini belirtti. 2008 yılı Mart ayında belediye yeni hizmet binasıyla birlikte faaliyete geçen ''Hizmet Masası'' uygulamasının deneyimli 5 adet personel ile halkın ihtiyacını en kısa sürede çözebilmek amacıyla çalışmalarına aralıksız devam ettiğini bildiren Hançerli, şunları kaydetti:
''Hizmet masası ile halkın teveccühünü kazandık. 2008 yılında 15 bin müracaatı karşılamış olan Hizmet Masası, 2009 yılında 24 bin 192 müracaatı kabul etti. Hizmet Masası, vatandaşın neyi, ne zaman, nereye vermesi hususunda yönlendirilmesi, vatandaşın elindeki evraklar ile oda oda dolaşmasını önleyerek güler yüzlü ve daha hızlı hizmet verilmesi, personelin gereksiz zaman kaybı yaşamasını önlemek ve kendisini daha fazla işine vermesini temin etmek, evrak takibi esnasında kaybedilen sürenin hatalarını ve eksikliklerini nereden kaynaklandığını fark edilmesi ve telafisinin sağlanması gibi konularda hemşehrilerimize yardımcı oluyor.''
Karatay Belediyesi hizmet masasına 24 bin 192 müracaat
Karatay Belediyesi ''Hizmet Masası''nın 2009 yılında 24 bin 192 müracaatın kabul edildiğini bildirdi.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?