Karapınar'da öğrenciler kitap yazdı

KONYA (AA) - Karapınar İbrahim Gündüz Anadolu Lisesinde okuyan 20 öğrencinin yazdığı öykü ve şiirlerden oluşan "Genç kalemler" isimli eser okuyucuyla...

KONYA (AA) - Karapınar İbrahim Gündüz Anadolu Lisesinde okuyan 20 öğrencinin yazdığı öykü ve şiirlerden oluşan "Genç kalemler" isimli eser okuyucuyla buluştu.

Okul Müdürü İbrahim Önal, yaptığı açıklamada, önemli yazarları okula davet ederek öğrencilerle buluşmalarını sağladıklarını belirterek, öğrencilerin bundan etkilendiğini söyledi.

Kitapta öğrencilerin kendi yazılarının yer aldığını aktaran Önal, ilk etapta bin adet kitabın okuyucuyla buluştuğunu kaydetti.

Mayıs ayında, ikinci kitabı çıkaracaklarını belirten Önal, şunları kaydetti:

"Bu kitapta öğrencilerimin yazdığı şiirler, denemeler, makaleler ve hikayeler var. Yazılar öğrencilerin hayal gücünün sınırlarının nereye ulaşacağına dair önem taşıyor. Okul olarak okuyan ve okumayı kültü haline getiren bir gençlik için proje başlattık. Bu proje kapsamında öğrencilerimizin özgün eserlerini hikayelerini, denemelerini, makalelerini bir kitapta topladık. Bu kitaptan bin adet baskısını yaptık. Hem halkımızdan hem öğrencilerimizden büyük bir rağbet gördü. Burada ekonomik kaygımız yoktu. Sadece öğrencilerimizin hayallerini gerçekleştirmek vardı. Bu kitap ikincisi için ışık oldu. İkinci kitap çalışması da meyvelerini mayıs ayında verecek."


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE