Karantinadan kaçtı trafik uygulamasında yakalandı

Nevşehir'de Kovid-19 karantinasında olması gerekirken dışarıda olan şahıs trafik uygulamasında yakalanarak sağlık ekiplerine teslim edildi

Nevşehir'de korona virüs karantinasını ihlal eden 1 kişi trafik uygulamasında yakalandı.

İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından yapılan yol kontrol uygulamasında Acıgöl ilçesinde yapılan kontrollerde HES kodu sorgulaması yapan ekipleri N.Ö.'nün karantinada olması gerektiğini tespit etti. Polis ekipleri tarafından yapılan uygulamada yakalanan N.Ö. sağlık ekiplerine teslim edilmesinin ardından Kredi Yurtlar Kurumunda karantina altına alındı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Özel Anaokulunda Skandal Görüntüler: 60 Yaşındaki Çalışan Gözaltında
Metroda başörtülü kadına hakaret eden şüpheli tutuklandı
Oyuncu Ufuk Bayraktar’ın yargılandığı dava düştü
Ankara'da Konteyner Patlaması: Facia Kıl Payı Atlatıldı!
O İSİM VE YANINDAKİ 6 KİŞİ TUTUKLANDI