Karantinada olması gerekirken şehirler arası otobüste yakalandı

Kovid-19 testi pozitif çıkmasına karşın İzmir'den otobüse binerek Erzurum'a gitmek isteyen kişi, Manisa'da yakalandı.

Kovid-19 testi pozitif çıkmasına karşın İzmir'den otobüse binerek Erzurum'a gitmek isteyen kişi, Manisa'da yakalandı.

Alınan bilgiye göre, Kovid-19 testi pozitif çıkan kişi, Erzurum'a gitmek üzere İzmir'den otobüse bindi. Yapılan ihbar üzerine otobüs, Kula İlçe Jandarma Komutanlığı ekiplerince Manisa'nın Kula ilçesindeki bir dinlenme tesisi önünde durduruldu.

Yolcu, sağlık ekiplerine teslim edilerek Kula Devlet Hastanesinde karantinaya alındı.

Hastayla temas ettiği tespit edilen otobüs muavininin de yolculuk sonunda 14 günlük karantinaya gireceği öğrenildi.

Seyahat esnasında hastanın ön, arka ve yan koltuğunun boş olduğu ve başka kimseyle temas etmediği belirtildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Adalar Belediye Başkanı Ali Ercan Akpolat Tutuklandı
8 İlde Eş Zamanlı DHKP/C Baskını: Ankara’da Gözaltılar Var
17 yıllık kayıp dosyasından töre cinayeti çıktı: Kayınpeder tutuklandı
Çocukların maçında veliler birbirine girdi
Ankara'da Acı Kaza: 11 Yaşındaki Çocuk Hayatını Kaybetti