Karaman'da mantar zehirlenmesi

Yedikleri mantarlardan zehirlenen 4 kişi hastaneye kaldırıldı

KARAMAN (AA) - Karaman'da ormanlık alandan topladıkları mantarları yiyen 4 kişi zehirlendi.

Alınan bilgiye göre, merkeze bağlı Gökçe köyüne piknik yapmaya giden H.G. ( 44), C.A. (33), M.G. (51) ve M.A.B. (51), ormanlık alandan topladıkları mantarları pişirerek yedi.

Bir süre sonra fenalaşan 4 kişi, 112 Acil Sağlık ekiplerini arayarak yardım istedi.

İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekiplerince Karaman Devlet Hastanesine kaldırılan 4 kişinin, yedikleri mantardan zehirlendikleri belirlendi.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL