Karaman'da mantar zehirlenmesi

KARAMAN (AA) - Karaman'da, doğadan topladığı mantarları yiyen bir kişi zehirlendi.Alınan bilgiye göre, Fatih Mahallesi'nde ikamet eden Mustafa Ali Keskin(36),...

KARAMAN (AA) - Karaman'da, doğadan topladığı mantarları yiyen bir kişi zehirlendi.

Alınan bilgiye göre, Fatih Mahallesi'nde ikamet eden Mustafa Ali Keskin(36), doğadan topladığı mantarları eve getirerek pişirip yedi.

Bir süre sonra fenalaşan Keskin, zehirlenme şüphesiyle Karaman Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Burada tedavi altına alınan Keskin'in hayati tehlikesinin devam ettiği öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL