Karaman'da koronavirüs salgınında yeni gelişme! Bir karar daha!

Karaman'da bir köy ve binada, yeni tip koronavirüs tedbirleri kapsamında uygulanan karantina kaldırıldı.

Karaman Valiliğinden yapılan yazılı açıklamada, İl Hıfzıssıhha Kurulunun, Vali Mehmet Alpaslan Işık başkanlığında toplandığı belirtildi.

Açıklamada, İl Hıfzıssıhha Kurulunca, koronavirüsle mücadele tedbirleri kapsamında, Gevher Hatun Mahallesi 1774 Sokak'taki bir binada, 10 Kasım'da başlatılan karantinanın kaldırıldığı bildirildi.

Açıklamada ayrıca, merkeze bağlı İhsaniye köyünde, 11 Kasım'da başlatılan karantinanın kaldırıldığı kaydedildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

KARAMAN Haberleri

KMÜ'den Arazi İddialarına Sert Yanıt: Peşkeş Değil, Kamu Hizmeti
OVADA İLK HASAT
Karaman’da üçüncü kattan düşen kalıp ustası ağır yaralandı
ÇOK ACI OLAY! 3 ÇOCUK YAŞAMINI YİTİRDİ
Karaman'da vatandaş sokağa döküldü! Önce patlama sonra yangın