Karaman'da karbonmonoksit zehirlenmesi

Sobadan sızan gazdan zehirlenen 4 kişi hastaneye kaldırıldı

KARAMAN (AA) - Karaman'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen aynı aileden 4 kişi, tedavi altına alındı.

Başakşehir Mahallesi Sarıkeçili Evleri'nde oturan Mehmet Göbüt (34) işe gitmek için kalktığında eşi ve iki çocuğunu uyandıramayınca durumu 112 Acil Servis ekiplerine bildirdi.

Eve gelen sağlık ekipleri baba Mehmet, anne Zeynep (30) ile çocuklar Esma (6) ve Rabia Göbüt'ün (3) sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiklerini tespit etti.

Karaman Devlet Hastanesine kaldırılan aile fertlerinden iki çocuğun hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL