Karaman'da Hastaneye giden kişinin karnında şişe çıktı

Karaman’da karın ağrısı şikayetiyle hastaneye giden Afganistan uyruklu A.E’nin (27) çekilen röntgen filminde, kalın bağırsağında şişe olduğu ortaya çıktı. Makatından sokulan soda şişesi ameliyatla çıkarılırken, A.E'nin konuşmayı reddettiği belirtildi.

Dün akşam saatlerinde Karaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne giden A.E, doktorlara karın ağrısı şikayetinin olduğunu söyledi.

Çekilen röntgen filminde A.E'nin kalın bağırsağının bulunduğu bölgede şişe olduğu tespit edildi.

A.E'nin makatından sokulduğu belirlenen soda şişesi, yaklaşık 1 saat süren ameliyatla çıkarıldı. 

A.E'nin konuşmayı reddettiği öğrenilirken, polis olayla ilgili araştırma başlattı.

KARAMAN Haberleri

KMÜ'den Arazi İddialarına Sert Yanıt: Peşkeş Değil, Kamu Hizmeti
OVADA İLK HASAT
Karaman’da üçüncü kattan düşen kalıp ustası ağır yaralandı
ÇOK ACI OLAY! 3 ÇOCUK YAŞAMINI YİTİRDİ
Karaman'da vatandaş sokağa döküldü! Önce patlama sonra yangın