Karaman'da bir genç karne cezası nedeniyle intihar etti

Karaman'da karnesindeki notların kötü olması sebebiyle ailesinin cep telefonunu ceza olarak almasına sinirlenen lise 1'inci sınıf öğrencisi 15 yaşındaki İbrahim E., av tüfeğiyle intihar etti

Olay, saat 15.00 sıralarında karaman’ın Ermenek İlçesi Değirmenlik Mahallesi’nde meydana geldi. İddiaya göre Ermenek Fikriye ve Mehmet Çakır Anadolu Sağlık Lisesi Tıbbi Sekreterlik Bölümü 9-C sınıfı öğrencisi İbrahim E., yıl sonu karnesini aldı. Evine giden İbrahim E., karnesini ailesine gösterdi. Karnesinde ders notları kötü olduğu için ailesi, İbrahim E.,’nin kullandığı cep telefonunu aldı.

SOSYAL PAYLAŞIM MESAJI DİKKAT ÇEKTİ

Buna sinirlenen İbrahim E., evde bulunan av tüfeğiyle odasında intihar etti. Silah sesi üzerine odaya giren ailesi İbrahim E.,’nin cansız bedeniyle karşılaştı. Eve gelen polisin yaptığı incelemenin ardından İbrahim E.,’nin cenazesi otopsi için Ermenek Devlet Hastanesi Morguna kaldırıldı. Yaşamına son veren İbrahim E.,’nin sosyal paylaşım sitesinde 4 gün önce paylaştığı ’Hayat bazen çok acımasız be dostum’ yazısı dikkat çekti. İntiharla ilgili soruşturma başlatıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu