Karaman’da acı olay: Balkondan düşen kadın hayatını kaybetti

Karaman'da, 60 yaşındaki Şerife Kaya, Kazım Karabekir Mahallesi'nde bulunan apartmanın balkonundan düşerek yaşamını yitirdi.

Karaman'ın Kazım Karabekir Mahallesi'nde bugün sabah saatlerinde yaşanan acı bir olayda, 60 yaşındaki Şerife Kaya, evinin balkonundan dengesini kaybederek yaklaşık 12 metre yükseklikten apartmanın bahçesine düştü. Olayı görenlerin ihbarı üzerine, sağlık ekipleri ve polis olay yerine sevk edildi.

Sağlık görevlilerinin yaptığı kontrolde, Şerife Kaya'nın hayatını kaybettiği belirlendi. Cumhuriyet savcısının olay yerinde yaptığı incelemenin ardından, Kaya'nın cenazesi Karaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi morguna kaldırıldı.

Olayla ilgili olarak başlatılan tahkikat devam ediyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR