Karaman'da 20 acemi kasap hastanelerin yolunu tuttu

Konya, Afyonkarahisar, Karaman ve Aksaray'da kurban kesmeye çalışırken yaralanan vatandaşlar, hastanelere başvurdu.

Kurban Bayramı'nın ilk gününde kurban kesim işleminin başlamasıyla, bu kentlerdeki hastanelerin acil servislerinde yoğunluk yaşandı.

Konya'da sabah saatlerinden itibaren 29 kişinin çeşitli yerlerinden yaralanarak hastanelere başvurduğu öğrenildi

Afyonkarahisar'da 15, Karaman'da 20 ve Aksaray'da ise 21 kişi kurban keserken yaralanarak hastanelerde tedavi altına alındı.

"Acemi kasaplar" tedavileri sonrası taburcu edildi.

Hastane yetkilileri, bu bayram kurban kesiminin daha kontrollü ve uzman ekiplerce yapılması dolayısıyla, yaralı sayısında geçen yıllara oranla ciddi azalma olduğunu belirtti.

KARAMAN Haberleri

KMÜ'den Arazi İddialarına Sert Yanıt: Peşkeş Değil, Kamu Hizmeti
OVADA İLK HASAT
Karaman’da üçüncü kattan düşen kalıp ustası ağır yaralandı
ÇOK ACI OLAY! 3 ÇOCUK YAŞAMINI YİTİRDİ
Karaman'da vatandaş sokağa döküldü! Önce patlama sonra yangın