Karaman OSB'de mısır silosunda yangın: Dumandan etkilenenlere olay yerinde müdahale edildi

Karaman'da bir firmaya ait mısır silosunda çıkan yangın itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü. Dumandan etkilenen 5 kişiye olay yerinde müdahale edildi

Yangın, Organize Sanayi Bölgesi (OSB) 1'nci Cadde üzerinde bulunan bir firmaya ait lisanslı depoda yaşandı. Edinilen bilgiye göre, içerisinde mısırın depolandığı 10 numaralı siloda henüz bilinmeyen nedenle yangın çıktı.

İhbar üzerine olay yerine itfaiye, sağlık ve polis ekibi sevk edildi. Adrese gelen itfaiye ekipleri yangına müdahale ederken poliste bölgede güvenlik önlemi aldı. İtfaiyenin müdahalesiyle siloda çıkan yangın söndürüldü.

Yangına müdahale sırasında dumandan etkilenen 5 kişiye olay yerinde bekleyen ambulansta müdahale edildi.

Yangının silosu içerisindeki motorun yanması sonucu çıktığı öğrenildi. Yangınla ilgili soruşturma başlatıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

SİLAH PARÇALARINI KONYA'DAN ALMIŞLAR
MERKEZİ KONYA'YA KURUP VATANDAŞI DOLANDIRMIŞLAR
Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar