Karadenizli balıkçılar hamsi için Marmara Denizi’ne indi

Karadeniz'de av yasağının kalkmasıyla balık avına başlayan balıkçılar, hamsi için Marmara Denizi'ne indi.

Karadeniz'de av yasağının kalkmasıyla balık avına başlayan balıkçılar, hamsi için Marmara Denizi'ne indi.

Zonguldak'ta dün gece kalkan av yasağıyla birlikte balıkçılar denize açıldı. Hava sıcaklığının yüksek seyretmesi nedeniyle deniz suyunun da ısınması balıkçıları olumsuz etkiledi. Balığın dibe ve kuyulara gittiğini, bu sebeple Marmara Denizi'ne indiklerini söyleyen Kozlu Su Ürünleri Kooperatifi Başkanız Ergün Kayhan, "İstenilen balık popülasyonunu bulamadık. Büyük endüstriyel balıkçı tekneleri Marmara Denizi'nde hamsi popülasyonunun çok olduğunu, bütün teknelerin oraya kaydığını gördük. Şimdi deniz suyu sıcaklıklarının normal seviyelere çıkmasını bekliyoruz. Dip ve üst su sıcaklıkları farklı. Onun için balık kendini kuyulara çekiyor. Şu anda büyük tekneler Marmara ve Boğaz tarafına kaydılar. Umudumuz eylül ayının 15'inden sonra burada da balık popülasyonunu çekeceğiz" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?