Karabük'te yaşlı çift evlerinde ölü bulundu

Komşuları tarafından evlerinde seccade üzerinde hareketsiz bulunan çiftin, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiklerinden şüpheleniliyor

KARABÜK (AA) - Karabük'te yaşayan yaşlı çift, komşuları tarafından evlerinde ölü bulundu.

Merkeze bağlı Sipahiler köyünde yaşayan Osman (85) ve Ayşe (82) Çerçen çiftinden haber alamayan komşuları, kapısı açık olan eve girdi.

Karı kocayı seccade üzerinde hareketsiz gören komşuları, durumu sağlık ve jandarma ekiplerine bildirdi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri çiftin öldüğünü belirledi.

Cumhuriyet savcısı ve jandarma ekiplerinin yaptığı incelemenin ardından Çerçen çiftinin cesetleri, kesin ölüm nedenlerinin belirlenmesi için Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi morguna kaldırıldı.

Yaşlı çiftin, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek öldükleri şüphesi üzerinde duruluyor.

AA

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı