Karabük'te otomobil iş yerine girdi: 1 yaralı

KARABÜK (AA) - Karabük'te kontrolden çıkarak iş yerine giren otomobilin sürücüsü yaralandı. Alınan bilgiye göre, Atatürk Bulvarı'nda Aydın M. yönetimindeki...

KARABÜK (AA) - Karabük'te kontrolden çıkarak iş yerine giren otomobilin sürücüsü yaralandı.

Alınan bilgiye göre, Atatürk Bulvarı'nda Aydın M. yönetimindeki 78 DB 453 plakalı otomobil, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu, yol kenarındaki iş yerine girdi.

Kazada sürücü Aydın M. yaralanırken iş yerinde ve otomobilde hasar oluştu.

Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılan Aydın M. tedavi altına alındı.



Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL