Karabük'te karbonmonoksit zehirlenmesi: 1 ölü

Sobadan çıkan gazdan zehirlenen kadın hayatını kaybetti

KARABÜK (AA) - Karabük'te, sobadan çıkan karbonmonoksit gazından zehirlenen kadın yaşamını yitirdi.

Alınan bilgiye göre, Yeşil Mahalle Güneş Sokak’ta bulunan Başbuğa Apartmanı'nın giriş katındaki dairede yaşayan 66 yaşındaki Gülhanım Coştu'dan bir süre haber alamayan oğlu Kadir Coştu, annesinin evine geldi.

Annesini sobanın bulunduğu odada yerde hareketsiz şekilde bulan Coştu, durumu sağlık ekiplerine bildirdi. Sağlık ekipleri, yaşlı kadının hayatını kaybettiğini belirledi.

Polis ekiplerinin evde yaptığı incelemede, Gülhanım Coştu'nun sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek öldüğü belirlendi. 3 çocuk annesi Coştu'nun cesedi, otopsi yapılmak üzere Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi morguna kaldırıldı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE