Karabörk’ten İl Jandarma Komutanlığı’na ziyaret

İl Emniyet Müdürü Kamil Karabörk, Jandarma Teşkilatı'nın 184. kuruluş yıldönümü dolayısıyla İl Jandarma Komutanlığı'nı ziyaret etti.

İl Emniyet Müdürü Kamil Karabörk, Jandarma Teşkilatı'nın 184. kuruluş yıldönümü dolayısıyla İl Jandarma Komutanlığı'nı ziyaret etti.

İl Emniyet Müdürü Kamil Karabörk, Jandarma Teşkilatı'nın 184. kuruluş yıldönümü dolayısıyla İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Yüksel Yiğit'i makamında ziyaret etti. Karabörk, teşkilatın kuruluş yıldönümünü kutlayarak, jandarma personeline başarılar diledi.

Karabörk'e yardımcıları ve polis memurları eşlik etti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ