"Kapkaç" yaptığı yere yeniden gelince yakalandı

Adana'da, yolda yürüyen kadının cep telefonunu "kapkaç" yöntemiyle çaldığı iddia edilen kişi tutuklandı

ADANA (AA) - Adana'nın merkez Seyhan ilçesinde, yolda yürüyen kadının cep telefonunu "kapkaç" yöntemiyle çaldığı iddia edilen zanlı, olay yerine yeniden gelince yakalandı.

Atatürk Caddesi'ndeki Atatürk Parkı'nda yürüyüş yapan Yeliz Matpan'ın (36) cep telefonu "kapkaç" yöntemiyle çalındı.

İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü Yankesicilik ve Dolandırıcılık Büro Amirliği ekipleri, verilen eşkal doğrultusunda bölgede çalışma başlattı. Zanlının Mustafa Berkan D. (19) olduğu belirlendi.

Olaydan bir gün sonra da Atatürk Parkı'na gelerek bankta oturan zanlı yakalandı.

Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen zanlı tutuklandı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE