Kapalı otoparka park edilen LPG’li otomobil alev aldı

Olay, dün 12.00 sıralarında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Şehir Hastanesi'nin kapalı otoparkına LPG'li bir otomobil park etti.

Olay, dün 12.00 sıralarında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Şehir Hastanesi'nin kapalı otoparkına LPG'li bir otomobil park etti.

Otomobil, bir süre sonra henüz bilinmeyen bir sebepten dolayı alev aldı. Alevleri gören vatandaşlar, yangın söndürme tüpleri ile yanan otomobile müdahale etti.

Yanan otomobil, vatandaşların müdahalesiyle söndürüldü. Yangında can kaybı meydana gelmezken, otomobilde hasar oluştu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Havalimanı Yolunda 3 Milyonluk Soygun: 8 Tutuklama
İçişleri Bakanlığı Duyurdu: Zehir Tacirlerine Büyük Darbe
Yola Saçılan Paraları Toplamak İçin Yarıştılar
Kedisini Ararken Ceset Buldu
Çöp konteynerinde çıkan yangın korkuttu