Kapadokya'yı ziyaret eden öğrenciler vadi temizliği yaptı

NEVŞEHİR (AA) - Avrupa'nın çeşitli şehirlerinden Türkiye'ye gelen yabancı öğrenciler, Kapadokya ziyaretlerinde çevre temizliği etkinliği düzenledi.Nevşehir...

NEVŞEHİR (AA) - Avrupa'nın çeşitli şehirlerinden Türkiye'ye gelen yabancı öğrenciler, Kapadokya ziyaretlerinde çevre temizliği etkinliği düzenledi.

Nevşehir merkeze bağlı Göreme beldesindeki tarihi ve turistik mekanları gezen öğrenciler, vadi yürüyüşü yaptı.

Etkinliğe ellerinde çöp poşetleri ile katılan konuk öğrenciler, vadi içlerine gelişigüzel bırakılmış çöpleri toplayarak, çevre bilinci konusunda farkındalık oluşturmak amacıyla çalışma yaptı.

Öğrenciler, daha sonra topladıkları atıkları vadi çıkışında bekleyen belediye çöp aracına bıraktı.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?