Kanada'da 140 yıl sonra ilk bizon yavruları dünyaya geldi

ANKARA (AA) - Kanada'nın batısında Alberta'da ulusal bir parkta 140 yıl sonra ilk bizon yavruları dünyaya geldi. BBC'nin haberine göre, Banff Ulusal Parkı'nda...

ANKARA (AA) - Kanada'nın batısında Alberta'da ulusal bir parkta 140 yıl sonra ilk bizon yavruları dünyaya geldi.

BBC'nin haberine göre, Banff Ulusal Parkı'nda doğan 3 yavruya, açık kırmızıya çalan kürkleri nedeniyle "küçük kızıllar" lakabı takıldı.

Parkta 140 yıl sonra bir ilk olan bizon yavruları, yaz sonuna kadar etrafı çevrilen çayırlık bölümde gözetim altında kalacak.

Gelecek haftalarda parkta 6 yavrunun daha dünyaya gelmesi bekleniyor.

Bizonların Kanada'daki sayılarının, 1800'lü yıllarda avlanma sonucu nesilleri tükenme aşamasına gelene kadar 30 milyon civarında olduğu ifade ediliyor.

AA

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ