Kamyonetteki çöp kovalarından kaçak alkol çıktı

Kayseri'de kamyonet kasasına konulan çöp kovalarında 463 şişe kaçak içki bulundu

KAYSERİ (AA) - Kayseri'de bir kamyonet kasasındaki çöp kovalarında 463 şişe kaçak içki ele geçirildi.

İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, Osman Kavuncu Bulvarı Anbar Mahallesi'ndeki bir kamyonette kaçak içki bulunduğu bilgisi üzerine çalışma başlattı.

Düzenlenen operasyonda, kamyonet kasasına konulan çöp kovalarında 463 şişe kaçak içki bulundu.

Olayla ilgili sürücü R.K. gözaltına alındı.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL