Kamuda görevden almalar

BİTLİS (AA) - Fetullahçı Terör Örgütü (FETÖ) ile bağlantılı kamu personeline yönelik çalışma kapsamında, Ahlat Devlet Hastanesinde, 2 sağlık çalışanı...

BİTLİS (AA) - Fetullahçı Terör Örgütü (FETÖ) ile bağlantılı kamu personeline yönelik çalışma kapsamında, Ahlat Devlet Hastanesinde, 2 sağlık çalışanı görevden uzaklaştırıldı.

Alınan bilgiye göre, Ahlat Devlet Hastanesinde çalışan bir uzman doktor ile bir büro memuru açığa alındı.

Söz konusu kişiler hakkında soruşturmanın devam ettiği öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL