Kamu-Sen Konya Şube Başkanı Sadi Eriş, Gazeteciler Cemiyeti’ni ziyaret etti. Cemiyet Başkanı Sefa Özdemir’le bir süre sohbet eden Eriş, “ Yeni binanız hayırlı uğurlu olsun. Seçime girdiğimiz bu dönemde Türkiye’nin en büyük sendikası Kamu-Sen’dir. Hükümetten haklarımızın hayata geçirilmesini istiyorum.” dedi. Cemiyet Başkanı Özdemir ise, Eriş’e ziyaretlerinden dolayı teşekkür etti.
Kamu-Sen'den Cemiyeti'e ziyaret
Kamu-Sen Konya Şube Başkanı Sadi Eriş, Gazeteciler Cemiyeti’ni ziyaret etti. Cemiyet Başkanı Sefa Özdemir’le bir süre sohbet eden Eriş, “ Yeni binanız hayırlı uğurlu olsun.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?