Kamu-Sen baş ağrıtacak

Toplu görüşmelerde haklarını alamadıkları gerekçesiyle meydanlara inmeye hazırlandıklarını belirten Kamu-Sen İl Temsilcisi Sadi Eriş, “Biz baş ağrıtacağımızı söylemiştik. Bunu yapacağız ve yapacağımız şeyler baş ağrıtacak” dedi.

Kamu-Sen İl Temsilcisi Sadi Eriş, sendika binasında düzenlediği basın toplantısında “Kamu işveren kurulu, beşinci toplu pazarlık masasına gerçekçi ve samimi bir yaklaşımla gelmemiştir. Aksi takdirde, bir önceki yıl enflasyon hedefi yüzde 5 olarak ilan edilmişken, en düşük dereceli memur maaşına yapılan 130 YTL’lik artışın altında bir teklifi masaya getirmezler ve kamu görevlilerinin umutlarıyla oynamazlardı” dedi. Türkiye Kumu-Sen olarak hak arama mücadelelerine devam edeceklerini kaydeden Eriş, “Biz toplu görüşmelerde hakkımızı alamaz isek baş ağrıtacağız demiştik. Maalesef hükümet yetkilileri ile bir uzlaşmaya varamadık. Bundan sonra kamu çalışanları alanlarda olacak ve alanları ısıtacak” şeklinde konuştu. Hükümet tarafından çarpık ücret politikasının uygulandığını ileri süren Eriş konuşmasında şu görüşlere yer verdi: Hükümetin belirlediği maaş politikasıyla memurların yüzde 32’si açlık sınırı, yüzde 75’i de yoksulluk sınırının altına mahkum edilmiş. Memurlarımız aldıkları ortalama maaşın yüzde 91’ini sadece gıdaya ve barınma harcamalarına ayırıyor. Geriye kalan 69 YTL ile de bir ay boyunca kendisinin ve ailesinin zorunlu ihtiyaçlarını karşılamak zorunda kalıyor. Biz kamu çalışanları olarak hükümetten hakkımızı istiyoruz. Aksi halde Türkiye Kamu-Sen olarak alanları bundan sonra kesinlikle ısıtacağız. Biz baş ağrıtacağımızı söylemiştik, bunu yapacağız. Yapacağımız şeyler baş ağrıtacak. Mustafa Varol-Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?