Kamerun'da askerlerin bir bebeği öldürdüğü iddia edildi

DAKAR (AA) - Kamerun'un Anglofon (İngilizce konuşulan) bölgelerinden Güney-Batı'da, Kamerun askerlerinin 4 aylık bir bebeği silahla öldürdüğü iddia edildi.Pazartesiden...

DAKAR (AA) - Kamerun'un Anglofon (İngilizce konuşulan) bölgelerinden Güney-Batı'da, Kamerun askerlerinin 4 aylık bir bebeği silahla öldürdüğü iddia edildi.

Pazartesiden bu yana sosyal medyada dolaşan ve kamuoyunda gündem yaratan bir görüntüde, 4 aylık bir kız çocuğunun kafasında kurşun izleri görülüyor.

Videoda, bebeğin annesi, Kamerun askerlerinin acımadan kızını öldürdüğünü öne sürdü.

Yerel basına konuşan anne, "Kapıyı zorladılar ve ben mutfaktayken beşiğinde uyuyan bebeğimi öldürdüler, onlara yalvardım ama beni dinlemediler, Fransızca konuşuyorlardı. Bunu yapanlar asker, lanet olsun onlara, akıttığım gözyaşları boşuna değil." ifadesini kullandı.

Kamerun hükümeti ve ordusu konuyla ilgili henüz bir açıklama yapmadı.

Ordu, geçen yıl internette yayılan videolarda, 2014 ve 2016 yıllarında Boko Haram üyesi olduğu iddia edilen sivilleri infaz etmekle suçlanmıştı.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE