Kamboçya'da filin çiğnediği adam öldü

ANKARA (AA) - Kamboçya'da bir kişi vahşi bir filin ayakları altında kalarak yaşamını yitirdi.Kyodo'nun haberine göre, Kamboçya'da bir kişi, Vietnam sınırına...

ANKARA (AA) - Kamboçya'da bir kişi vahşi bir filin ayakları altında kalarak yaşamını yitirdi.

Kyodo'nun haberine göre, Kamboçya'da bir kişi, Vietnam sınırına yakın bir ormanda vahşi filin saldırısına uğrayarak hayatını kaybetti.

Mondulkiri kenti Çevre Dairesi Başkanı Keo Sopheak, yaptığı açıklamada, ormanda mantar toplayan iki kişiden birinin karşılaştıkları fil tarafından öldürüldüğünü söyledi.

"İki kişi ormanda ilerlerken, köpekleri, yeni doğan yavrusuyla yürüyen fili görünce havlamaya başlamış." diyen Keo Sopheak, filin, 49 yaşındaki Srorn Phyol'u üzerine basarak öldürdüğünü belirtti.

Keo Sopheak, Mondulkiri'de korunan beş orman alanında 200'den fazla vahşi filin yaşadığını kaydetti.









AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL