Kaman Belediyesi yeni hizmet binası tamamlanıyor

KIRŞEHİR (AA) - Kaman Belediye Başkanı Erhan Talu, yeni belediye hizmet binası inşaatının tamamlanma aşamasında olduğunu belirtti.Talu, gazetecilere yaptığı...

KIRŞEHİR (AA) - Kaman Belediye Başkanı Erhan Talu, yeni belediye hizmet binası inşaatının tamamlanma aşamasında olduğunu belirtti.

Talu, gazetecilere yaptığı açıklamada, ilçeye kalıcı eserler bırakmak için çalıştığını ifade ederek, bünyesinde kapalı ve açık otopark, çok sayıda ofis ve hizmet birimin olacağı yeni belediye hizmet binasının büyük bir ihtiyacı karşılayacağını ifade etti.

İnşaat alanında incelemelerde bulunduğunu dile getiren Talu, şunları kaydetti:

"2014 yılında yapımı için çalışmalara başlanan ve 2015 yılında boşaltılan eski belediye hizmet binasının yerine yenisi yapılması için 28 Mayıs 2015 tarihinde ihaleye çıkıldı. Yıllardır hizmet binası olarak kullanılan binamız ihtiyaca cevap vermez duruma gelmiş ve gelişen ilçemize modern bir belediye hizmet binası yapmak zorunlu hale gelmişti. Aslında hizmet binası yapımı işi bu zamana kadar çözülmüş olması gerekirken, ilçemizin bütün temel sorunlar gibi bu sorunu da çözmek bize düştü. Yapım işinde son aşamaya gelen binamızı bu yıl hizmete almayı düşüyoruz."


AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?