Kalkınma Bakanı Yılmaz ABD'ye gidiyor

Yılmaz, New York'ta UNDP 50. Yıldönümü Bakanlar Toplantısı'na katılacak

ANKARA (AA) - Kalkınma Bakanı Cevdet Yılmaz, Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP) 50. Yıldönümü Bakanlar Toplantısı'na katılmak üzere bugün New York'a gidecek.

Kalkınma Bakanlığından yapılan yazılı açıklamaya göre Yılmaz, ABD'de yarın UNDP Başkanı Helen Clark ile görüşecek, 24 Şubat'ta ise Clark'ın ev sahipliğinde gerçekleştirilecek kahvaltıya katılacak. Aynı gün UNDP 50. Yıldönümü Bakanlar Toplantısı açılışında yer alacak olan Yılmaz'ın, "UNDP Retrospective" başlıklı genel oturumda konuşma yapması bekleniyor. Gün içerisinde çeşitli oturumlara da katılması planlanan Yılmaz, programların tamamlanmasının ardından yurda dönecek.

AA

Ekonomi Haberleri

GM Fabrikasında Robotlu Dönüşüm: 1000 İşçi Çıkarıldı, 50 Robot Geldi
Dünyanın İlk Muhafazakâr Cruise Gemisi Aroya Galataport’ta!
Aksaray Sarımsağında Rekolte İkiye Katlandı: İhracat Başlıyor
TURKA, kartlı ödemelerde komisyon almayacak
MİRAS UCUZA SATILMAYACAK