Kaleci Ertaç yeniden Yeni Malatyaspor’da

Yeni Malatyaspor, Gençlerbirliği forması giyen başarılı kaleci Ertaç Özbir'i yeniden renklerine bağladı.

Yeni Malatyaspor, Gençlerbirliği forması giyen başarılı kaleci Ertaç Özbir'i yeniden renklerine bağladı.

Transfer süresinin bitimine 1 gün kalan Yeni Malatyaspor, 2019 yılında Gençlerbirliği'ne verdiği kaleci Ertaç Özbir'i yeniden renklerine bağladı. Transferle ilgili kulübün resmi sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, "Kulübümüz, profesyonel futbolcu Ertaç Özbir'in bonservisi ile transferi konusunda Gençlerbirliği Kulübü ile anlaşmaya varmıştır. Kulübümüz ile 2 yıllık sözleşme imzalayan Ertaç Özbir'e yuvana tekrar hoşgeldin diyor, asil formamızla başarılar diliyoruz" ifadeleri paylaşıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de