Kaldırımlara yeni engeller

Konya’nın kaldırımlarına Büyükşehir Belediyesi tarafından yeni engeller ekleniyor.

Konya’nın kaldırımlarına Büyükşehir Belediyesi tarafından yeni engeller ekleniyor. Numune Hastanesi çevresindeki sokak ve caddelere yeni trafik yön levhaları çakan yetkililer, sağlıklı insanların bile yürümekte güçlük çektiği kaldırımlara yerleştirdikleri galvanizli metal direklerle engellilerin yaşamlarını zorlaştırmaya devam ediyor. Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek’in, şehrin geleceğini olumsuz etkileyen bu çirkin görüntülere engel olması gerektiğini vurgulayan Konya Sakatlar Derneği Genel Sekreter Yardımcısı Ali Akgül, “Bu şehrin nüfusunun yüzde 13.4’ünün engelli olduğunu en iyi bilen Büyükşehir Belediyesi’nin üst düzey yetkilileri, fotoğraftaki gibi çirkin icraatlarının ‘Avrupa Kenti Konya’ sloganıyla ne kadar örtüştüğünü kamuoyuna açıklamak zorunda” diye konuştu. Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?