Kaldığı otelde intihar etti

Konya'da bir kişi, kaldığı otel odasında kendisini asarak intihar etti.

Karatay Şerefşirin Mahallesi'nde bulunan bir otelde kalan Adalet Sarı (39), saat 12.00'de otel odasını boşaltması gerekirken odayı boşaltmadı. Şüphelenen otel görevlileri kapıyı kırarak içeri girdiklerinde Adalet Sarı'yı banyodaki kalorifer borularına asılı halde buldu.

Olay yerine gelen polis ekipleri, şahsın kendisini asarak intihar ettiğini belirlerken, Cumhuriyet Savcısı'nın yaptığı incelemenin ardından Sarı'nın cesedi cenaze aracıyla Konya Numune Hastanesi morguna kaldırıldı. Sarı'nın uzun süredir işsiz olduğu ve borçlarından dolayı bunalıma girdiği iddia edildi. Olayla ilgili soruşturmanın sürdüğü bildirildi.

iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?