Kalbi sandık başında durdu

Adana'da oy kullanmak için sandık başında sıra bekleyen kadın, kalp krizi sonucu hayatını kaybetti

 Oy kullanmak için sandık başında sıra bekleyen 76 yaşındaki Necmiye Ateş, kalp krizi sonucu hayatını kaybetti.

Merkez Seyhan ilçesi Gülpınar Mahallesi'nde Necmiye Ateş, oy kullanmak için Atatürk Kız Meslek Lisesi'ne geldi.

Ateş, 4158 numaralı sandık başında sıra beklerken fenalaşarak düştü.

Okula çağrılan sağlık ekibi, kalp krizi geçirdiği öğrenilen Ateş'e ilk müdahaleyi yaptı.

Ateş, kaldırıldığı özel bir hastanede hayatını kaybetti.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu