Gönüllü Çevreci Mehmet Emin Kalaycı düzenlediği basın toplantısıyla herkesin yeterince çevreyle ilgilenmediğini söyledi. Kalaycı "Âcizane bir vatandaşınız olarak ben, 1995 yılından beri Konyamız’da, mimari yapılanma ve “Çevre”miz konusunda kendimce çalışmalar yaptım. Önce bizzat belediye yetkililerine veya yardımcılarına çalışmalarımı ilettim. Tebrik edenler olduğu gibi, tabiri caizse yan çizenler de oldu. Beni atlattılar. Daha önceki yıllarda sayın valilerimizden bazılarını da ziyaret etme taleplerim olmasına rağmen görüşmemiz mümkün olmadı dedi. Kalaycı, Konyamızın tarih ve doğal güzelliklerine çok olduğunu ancak gerekli saygıyı ve özeni göstermediklerini söyledi. Ferit Hepokur-Memleket
Kalaycı'dan tarihi eserlere saygı
Gönüllü Çevreci Mehmet Emin Kalaycı düzenlediği basın toplantısıyla herkesin yeterince çevreyle ve tarihi eserlerle ilgilenmediğini söyledi.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?