Kalaycı okulları ziyaret etti

Meram Belediye Başkanı Serdar Kalaycı, ders zilinin çaldığı ilk günde ilçedeki çeşitli ilköğretim okulları ile liseleri ziyaret ederek yeni eğitim ve öğretim yılının hayırlı olmasını diledi.

Başkan Kalaycı ilk olarak Aşkan Mahallesi Mehmet Beğen İlköğretim Okulu’nu ziyaret etti. Mahalle muhtarı ve okul müdürü tarafından karşılanan Başkan Kalaycı, öğretmenler odasını ziyaret ederek öğretmenlere başarılı bir eğitim-öğretim yılı geçirmelerini diledi. Okul Müdürü Şaban Yavuz’dan okulun durumu hakkında bilgi alan Kalaycı, koridorda karşılaştığı bütün öğrencilerle sohbet ederek başarılar diledi. Meram Belediye Başkanı Serdar Kalaycı, daha sonra Kalfalar Mahallesi Mithatpaşa İlköğretim Okulu’nu ziyaret etti. Yeni eğitim öğretim yılının bütün eğitim camiası, öğrenciler ve velilere hayırlı olmasını dileyen Kalaycı, “Hepimizin parlak geleceği bu yavrularımızın elinde olacaktır. Onların daha iyi bir eğitim hayatı sürdürmeleri hepimizin ortak dileğidir. Geleceğin doktorları, mimarları, bürokratları, belediye başkanları ve milletvekilleri olacak bu çocuklarımıza eğitim hayatlarında başarılar diliyorum” dedi. Kalaycı, bütün öğrencilere; derslerine iyi çalışmaları ve öğretmenlerine yardımcı olmaları tavsiyesinde bulundu. Başkan Kalaycı, Mithatpaşa İlköğretim Okulu’nda anasınıfı şubesini de ziyaret ederek çocukların oyununa iştirak etti. Meram Belediye Başkanı Serdar Kalaycı, daha sonra Muhittin Güzelkılınç, Meram Endüstri Meslek ve Konya liseleriyle Yaylapınar İlköğretim Okulu’nu ziyaret etti

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?