Kalaycı muhtarlarla iftarda buluştu

Meram Belediye Başkanı Serdar Kalaycı, mahalle muhtarları ve Muhtarlar Derneği üyeleri ile iftar yemeğinde buluştu.

Yemekten sonra muhtarlarla sohbet eden Başkan Kalaycı, yaklaşık 5 aylık görev süreleri içinde yaptıkları hizmetler hakkında bilgi verdi. Meram’daki 87 mahallenin tamamına eşit miktarda hizmet götürebilmek için var güçleriyle çalıştıklarını söyleyen Kalaycı, “Göreve geldiğimiz günden bugüne tüm muhtarlarımızı belediye başkan yardımcımız veya meclis üyemiz gibi gördük. Bize her türlü konuda destek oldunuz, desteklerinizden dolayı hepinize teşekkür ediyorum. Her bir mahallemiz bizim için göz bebeğidir ve hepsine hizmet yapmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Görev süremiz içerisinde fen işleri, park bahçeler ve temizlik hizmetleri gibi belediyeciliğin asli unsurları konusunda önemli aşamalar kaydettik. Bunun yanı sıra sosyal ve kültürel belediyecilikte de örnek hizmetlere imza attık. Halkımızdan aldığımız güçle onlara layık oldukları hizmetin en iyisini yapabilmek için aynı özveri ve kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz” dedi. Muhtarlar da iftar organizasyonunda kendilerini bir araya getirdiği için Başkan Kalaycı’ya teşekkür ettiler.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?