Kahramanmaraş'ta seyir halindeki otomobil yandı

KAHRAMANMARAŞ (AA) - Kahramanmaraş'ta seyir halindeyken alev alan otomobil, itfaiye ekiplerince söndürüldü.Demokrasi Meydanı'nda Gazi Onur Yılmaz yönetimindeki...

KAHRAMANMARAŞ (AA) - Kahramanmaraş'ta seyir halindeyken alev alan otomobil, itfaiye ekiplerince söndürüldü.

Demokrasi Meydanı'nda Gazi Onur Yılmaz yönetimindeki 34 F 3716 plakalı otomobil, henüz belirlenemeyen nedenden dolayı alev aldı. Aracının yandığını fark eden sürücü, otomobili yol kenarına çekerek durumu itfaiye ekiplerine bildirdi.

Olay yerine gelen itfaiye ekibi, alevleri araçtaki LPG tankına ulaşamadan söndürdü.

Yangın nedeniyle araç kullanılamaz hale geldi.


Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek