Kahramanmaraş'ta otomobil iş yerine girdi

KAHRAMANMARAŞ (AA) - Kahramanmaraş'ın Elbistan ilçesinde otomobil bir iş yerine girdi.Müslüman Özcan, 44 FS 302 plakalı otomobilini Güneşli Mahallesi...

KAHRAMANMARAŞ (AA) - Kahramanmaraş'ın Elbistan ilçesinde otomobil bir iş yerine girdi.

Müslüman Özcan, 44 FS 302 plakalı otomobilini Güneşli Mahallesi Çarşı Atik Cami'nin yanındaki otopark alanına park edip alışverişe gitti.

Bir müddet sonra freni boşalan otomobil, telefon satışı yapılan Mehmet Çuldan'a ait iş yerine girdi.

Çarpmanın etkisiyle iş yerinin camları kırıldı.


Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek