Kahramanmaraş'ta karbonmonoksit zehirlenmesi: 1 ölü

Elbistan ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kadın hayatını kaybetti, eşi tedavi altına alındı

KAHRAMANMARAŞ (AA) -Kahramanmaraş'ın Elbistan ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilenen kadın hayatını kaybetti, eşi ise hastaneye kaldırıldı.

Mehmet Ali (52) ve eşi Hanım Bozkurt'u (50) Tepebaşı Mahallesi Çamlıbel Sokak'taki tek katlı evlerinde yerde ve hareketsiz halde bulan komşuları, polis ve sağlık ekiplerine haber verdi.

Sobadan sızan gazdan etkilendikleri belirtilen Çift, olay yerine gelen 112 Acil Servis ekiplerince Elbistan Devlet Hastanesine kaldırıldı. Hanım Bozkurt müdahaleye rağmen kurtarılamadı, Mehmet Ali Bozkurt'un tedavisi sürüyor.

Hanım Bozkurt'un cenazesi, otopsi için Malatya Adli Tıp Kurumuna gönderildi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE