Kahramanmaraş'ta gıda zehirlenmesi şüphesi

Afşin-Elbistan B Termik Santrali'nde çalışan 30 işçi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanelere başvurdu

KAHRAMANMARAŞ (AA) - Kahramanmaraş'ın Afşin ilçesinde, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanelere başvuran 30 işçi, tedavilerinin ardından taburcu edildi.

Afşin-Elbistan B Termik Santrali'nde çalışan 30 işçi, yedikleri yemekten sonra ateş, mide bulantısı, baş dönmesi ve kusma şikayetleriyle Afşin ve Elbistan devlet hastanelerine başvurdu.

Acil servislerde müdahale edilen işçiler, tedavilerinin ardından taburcu edildi.

Afşin Cumhuriyet Başsavcılığı ise olayla ilgili soruşturma başlattı.

Yemeklerden ve sudan alınan numunelerin, incelenmek üzere İl Sağlık Müdürlüğü laboratuvarına gönderildiği öğrenildi.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL