Kahramanmaraş'ta 10 kişi AVM'de dünyanın en pahalı yemeğini yediler

Kahramanmaraş'ta akşam saatlerinde bir eğlence merkezinde toplanıp yemek yiyen 10 kişiye 3 bin 150'şer lira cezai işlem uygulandı.

Kahramanmaraş'ta akşam saatlerinde bir eğlence merkezinde toplanıp yemek yiyen 10 kişiye 3 bin 150'şer lira cezai işlem uygulandı.

Edinilen bilgiye göre, Asayiş Şube Müdürlüğü Ahlak Büro Amirliği ekipleri, şehir merkezindeki bir eğlence merkezini takibe aldı.

Korona virüs tedbirleri kapsamında kapalı olması gereken iş yerinden çıkan 10 kişi yakalandı. İçeride yemek için toplandıklarını iddia eden şahıslara "1593 Sayılı Umumi Hıfzıssıha Kanununun 282. Maddesine" istinaden sosyal mesafe kuralına uymamaktan 3 bin 150'şer lira cezai işlem uygulandı. Kapalı olması gereken eğlence merkezinde de idari işlem yapılırken şahıslara toplam 31 bin 500 lira para cezası tatbik edildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

ATSO Başkanı Ali Bahar Davasında Şok İddia: Eşim İtilmiş Olabilir
Markette başörtülü kadınlara kıyafetleri üzerinden sözlü taciz
Yangını haber alınca koşarak geldi, kızına sarıldı
Telefoncuya kurye kılığında gelip kurşun yağdırdı: 1 ölü
Japon turisti canlı yayında taciz etti, yakalandı