Kağıthane'deki cinayet

Evde tartıştığı eşini bıçaklayarak öldüren zanlı adliyeye sevk edildi

İSTANBUL (AA) - Kağıthane'de evde tartıştığı eşini bıçaklayarak öldüren zanlı, adliyeye sevk edildi.

Talatpaşa Mahallesi Akçam Sokak'taki evinde dün akşam saatlerinde tartıştığı eşi Fadime Korkut'u (65) bıçaklayarak öldürdükten sonra polis merkezine teslim olan Ömer Korkut'un (66), emniyetteki işlemleri tamamlandı.

Korkut'un polisteki ifadesinde, evde televizyon izlerken tartışmaya başladığı eşinin, elindeki kumandayı yere atarak kendisine saldırdığını iddia ettiği, bunun üzerine önce kilerden aldığı keserle kafasına vurduğunu, ardından bıçaklayarak öldürdüğünü, olaydan pişmanlık duyduğunu söylediği öğrenildi.

Zanlı Korkut, işlemlerinin ardından Çağlayan Adliyesi'ne sevk edildi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu