Kadrolu işçilere ’ek zam’ müjdesi

Kayseri'de 4 belediyede çalışan kadrolu işçilerin maaşlarına ek protokol ile brüt 6 bin TL zam yapıldı.

Kayseri'de 4 belediyede çalışan kadrolu işçilerin maaşlarına ek protokol ile brüt 6 bin TL zam yapıldı.

Hizmet İş Sendikası Kayseri Şube Başkanlığı'nın yetkili olduğu Büyükşehir, Melikgazi, Kocasinan, Talas Belediyeleri ile KASKİ'de çalışan kadrolu işçiler için ek protokol yapıldı. Protokol çerçevesinde işçilerin maaşlarına brüt 6 bin TL zam yapılırken, Hak-İş Konfederasyonu ve Hizmet-İş Sendikası Kayseri Şube Başkanı Serhat Çelik, yapılan zammı sevindirici olarak değerlendirerek, "Yürürlükte olan toplu iş sözleşmesine ilave yapılan ek protokol ile çalışanların enflasyona ezdirmeme noktasında yapılan protokol için başka Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanımız Memduh Büyükkılıç, Melikgazi Belediye Başkanımız Mustafa Palancıoğlu, Kocasinan Belediye Başkanımız Ahmet Çolakbayrakdar ve Talas Belediye Başkanımız Mustafa Yalçın'a teşekkür ediyoruz" ifadelerini kullandı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı