Kadınlar Basketbol Ligi: İzmit Belediyespor: 69 - BOTAŞ Gelişim: 54

Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi Play-Off Yarı Finali 1. maçında İzmit Belediyespor, BOTAŞ Gelişim'i 69-54 mağlup etti.

Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi Play-Off Yarı Finali 1. maçında İzmit Belediyespor, BOTAŞ Gelişim'i 69-54 mağlup etti.

Salon: Kocaeli Atatürk

Hakemler: Sertan Kırklar xx, Uygar Kurt xx, Seyhan Topaloğlu xx

İzmit Belediyespor: Senay Zeybek xx 10, Eda Şahin xx 4, Nur Sezen Yavuz, Deniz Aygül xxx 11, Büşra Akgün xx 11, Asiah Monet Jones xxx 22, Candide Öztürk x 3, Ezgi Manlacı xxx 4, Nuran Tutsak x, Kardelen Gezgin x, Betül Pehlivan xx 4

Başantrenör: Hasan Fırat Okul

BOTAŞ Gelişim: Buket Ünal x, Nehir Acar x, Işık Su Güven xx 5, Saliha Mandıracı xx 3, Zeynep Budak x, Rana Uçar xxx 18, Burcu Büyükayan xx 8,Gizem Havare x 2, Ada Naz Çorum x, Işılay Eğin xx5, Ceylin Beyza Altunpa xx 6, Ronahi Zilan Kıran xx 7

Başantrenör: Cemal İlker Gözeneli

1. Periyot: 12-13 (BOTAŞ Gelişim lehine)

Devre: 31-25 (İzmit Belediyespor lehine)

3. Periyot:49-40 (İzmit Belediyespor lehine)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi