Kadın voleybolcular diyabete pankartla dikkati çekti

Vestel Venus Sultanlar Ligi'nin 9. haftasında sahaya çıkan voleybol takımları, Sağlık Bakanlığının hazırladığı "Tip 2 Diyabeti Önleyebilirsin" sloganlı pankartla sahaya çıktı

ANKARA (AA) - Vestel Venus Sultanlar Ligi'ndeki voleybol takımları, 9. hafta maçları öncesinde Sağlık Bakanlığının hazırladığı "Tip 2 Diyabeti Önleyebilirsin" sloganlı pankart açtı.

Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre kadın voleybolcular, Sağlık Bakanlığının Tip 2 diyabetten korunmaya dikkati çekmek için hazırladığı farkındalık faaliyetlerine destek verdi.

Bu kapsamda, Vestel Venus Sultanlar Ligi'nin 9. haftasında oynanan maçlarda Beşiktaş, VakıfBank, Eczacıbaşı VitrA, Karayolları, Aydın Büyükşehir Belediyespor, Fenerbahçe Opet, Nilüfer Belediyespor, Galatasaray HDI Sigorta ve Atlasglobal Yeşilyurt oyuncuları, Bakanlığın hazırladığı "Tip 2 Diyabeti Önleyebilirsin" pankartlarıyla sahaya çıktı.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?