Kadın milliler, İstanbul'daki hazırlıklarını tamamladı

- A Milli Kadın Basketbol Takımı, Çekya'da 16-25 Haziran tarihlerinde düzenlenecek FIBA Avrupa Şampiyonası öncesi İstanbul'da son antrenmanını gerçekleştirdi


İSTANBUL (AA) - Çekya'da 16-25 Haziran tarihlerinde düzenlenecek FIBA Kadınlar Avrupa Şampiyonası'na katılacak A Milli Kadın Basketbol Takımı, turnuva öncesi İstanbul'da son antrenmanını yaptı.

Türkiye Basketbol Federasyonundan (TBF) yapılan açıklamaya göre, Abdi İpekçi Spor Salonu'nda başantrenör Ekrem Memnun yönetiminde gerçekleştirilen ve yaklaşık iki saat süren çalışmayı TBF Üst Yöneticisi (CEO) Ömer Onan ve Milli Takımlar Direktörü Haluk Yıldırım da takip etti.

Ay-yıldızlılar, akşam üzeri maçlarını oynayacağı Çekya'nın Hradec Kralove şehrine hareket edecek.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler