Kadın güreşçiler, İstanbul'da kamp yapacak

ANKARA (AA) - Kadın Güreş Milli Takımı, Dünya Şampiyonası hazırlıkları kapsamında İstanbul'da kamp yapacak.Türkiye Güreş Federasyonundan yapılan...


ANKARA (AA) - Kadın Güreş Milli Takımı, Dünya Şampiyonası hazırlıkları kapsamında İstanbul'da kamp yapacak.

Türkiye Güreş Federasyonundan yapılan açıklamaya göre kadın güreşçiler, 14 Ağustos'ta İstanbul'da kampa girecek.

Milliler, çalışmalarını 24 Ağustos'a kadar Sarıyer'deki kamp merkezinde sürdürecek.

Teknik direktörlüğünü Efraim Kahraman'ın yaptığı milli takımın kamp listesinde 12 sporcu yer alıyor.

Dünya Güreş Şampiyonası, 14-22 Eylül tarihlerinde Kazakistan'ın başkenti Nur Sultan'da gerçekleştirilecek.


Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?