Kadıköy'de 1 Mayıs 1996'da ölenler anıldı

İSTANBUL (AA) - Çeşitli sendikaların üyeleri, Kadıköy'de 1 Mayıs 1996'da çıkan olaylarda ölen 3 kişiyi andı. Söğütlüçeşme'de olayların başladığı...

İSTANBUL (AA) - Çeşitli sendikaların üyeleri, Kadıköy'de 1 Mayıs 1996'da çıkan olaylarda ölen 3 kişiyi andı.

Söğütlüçeşme'de olayların başladığı yerde toplanan sendika üyeleri, hayatını kaybeden 3 kişi için yere karanfil bıraktı. Pankart açıp bir süre slogan atan gruptakiler, daha sonra saygı duruşunda bulundu.

Grup adına açıklama yapan KESK Genel Başkanı Mehmet Bozgeyik, 1 Mayıs'ta öldürülen arkadaşlarının faillerinin açığa çıkarılmasını istediklerini belirtti.

Açıklamanın ardından, gruptakiler dağıldı.


AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu